عناصر سایت

عناصر سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:31 | بازدید : 57
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

Web Design Nottingham | Affordable Websites - Local Exposure

با استفاده از رنگ پررنگ ، عناصر تعاملی و انیمیشن های ظریف ، این در مورد ما شما را به طور فعال درگیر داستان Ideaware می کند. این نه تنها توجه اولیه شما را به خود جلب می کند ، بلکه شما را متعجب می کند که چه شگفتی های کوچک دیگری در پیش رو دارید.

 

4. 500 پیکسل

500px_about_us_page

 

500px یک شبکه اجتماعی برای عکاسان است ، بنابراین به طور طبیعی ، صفحه مربوط به ما با تصاویر جالب توجهی همراه است که صحبت را برای آن انجام می دهد.

 

پس از معرفی اولیه (به اشتراک گذاری پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود) ، شبکه توضیحات کتبی خود را به حداقل می رساند.

 

در عوض ، 500px دارای یک جدول زمانی بصری است که تحول نام تجاری خود را نشان می دهد و مهمترین به روزرسانی ها و نقاط عطفی را که به نفع کاربرانش است برجسته می کند.

 

این صفحه همچنین با قرار دادن پیوند به آخرین مقالات وبلاگ در پایین ، در ارائه "گام های بعدی" برای کاربران بسیار کارآمد است.

 

5. شرکت Salemtown Board

اکنون ، این احتمالاً بهترین "داستان سرایی" درباره صفحه ما در لیست ما است.

 

 

 

best-about-us-pages-salemtown

Salemtown Board Co. که یک شرکت B2C است ، توسط دو برادر با علاقه به اسکیت بورد دست ساز آغاز به کار کرد. ویدئوی بالای صفحه (نگاه کنید به زیر) دو نفره و دو کارمندشان اسکیت بورد را ساخت و رنگ آمیزی می کنند ، مردم از آنها در جامعه لذت می برند و درباره معنای نام تجاری برای آنها صحبت می کنند.

 

 

 

 

 

 

Salemtown Board Co. از Salemtown Board Co. در Vimeo.

 

در حالی که این ویدئو بدون شک ستاره صفحه است ، اما هنگام حرکت ، برادران علاقه شما را با عکسهای بزرگ و زیبایی حفظ می کنند که توجه به جزئیات و ارزشی را که برندشان ارائه می دهد برجسته می کند.

 

6. گیپی

صفحات Giphy-Best-About-Us

 

Giphy یک وب سایت با یک وب سایت ساده با یک هدف ساده است بنابراین صفحه مربوط به ما بیشتر از همان صفحه است.

 

در بالای صفحه ، تیم Giphy سه ویدیوی کوتاه را به اشتراک می گذارد. یکی که مارک را معرفی می کند و سپس دو برند دیگر که توضیحات خنده دار درباره نحوه ارسال پیام کوتاه یا ساخت GIF دارند.

 

از آنجا ، ماشین الگوی رفتاری برای تلاش برای فروش خود به شما هیچ وقت را از دست نمی دهد. درعوض ، این هشت آیکون روشن را به اشتراک می گذارد که به راهنماهای دقیق نحوه استفاده و استفاده حداکثر از سایت پیوند دارند.

 

7. موتورهای بنتلی

بهترین در مورد ما بنتلی

 

صفحه زیبای بنتلی درباره ما با مارک تجاری مطابقت دارد و از طریق تصاویر شیک نکات مهم فروش آن را برجسته می کند.

 

این شرکت مشهور اتومبیلرانی می داند که خریدار شخص خود به دنبال چیزی بیش از یک اتومبیل است - این یک تجربه لوکس را می خواهد و این نام تجاری مطمئن شده است که حتی وب سایت آن را تحویل می دهد.

 

صفحه بنتلی درباره ما در واقع در چندین صفحه تصویری ارائه شده است ، که هر کدام بر روی قطعات مختلف از کیفیت ساخت ، تاریخ غنی و افتخارات اخیر تمرکز دارند.

 

8. گروه آدیداس

بهترین-درباره-ما-صفحات-آدیداس

 

یک دلیل وجود دارد که شرکتهای سئو چیست  بزرگ و بزرگ در مورد صفحات ما معمولاً لیستهایی از این دست ایجاد نمی کنند - آنها معمولاً مکیده می شوند.

 

بیشتر آنها سهامداران را هدف گرفته اند و برای مشتریانشان جالب نیستند ، اما آدیداس قالب را می شکند.

 

در حالی که بیشتر اطلاعات هنوز به سهامداران اختصاص دارد ، ارائه شرکت ورزشی به راحتی قابل هضم و به خوبی سازمان یافته است.

 

9. Nerdery

nerdery_about_us_page

 

Nerdery یک شرکت تولید کننده nerds است ، توسط nerds و این موضوع در صفحه قدیمی مربوط به ما مشخص شده است ، این موضوع را به روشنی بیان کرد. در این طراحی منحصر به فرد ، Nerdery عکس های تیم خود را تقریباً مانند عناصر موجود در جدول تناوبی نشان داد. هر عضو تیم به رسمیت شناخته شد!

 

سپس هنگام پیمایش می توانستید همه چیز درباره شرکت ، جوایز ، مهارت ها و فرهنگ آن را بخوانید.

 

10. صندوق رنسانس Chattanooga (CRF)

صندوق Chattanooga-Renaissance-About_us_page

 

CRF همه چیز را با صفحه مربوط به ما به درستی انجام می دهد. این برنامه از تصاویر بزرگ استفاده می کند ، تمرکز خود را روی ارزشی که برای مصرف کنندگان فراهم می کند ، فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد تا افراد پشت مارک را بشناسید - اما اینها حتی چشمگیرترین قطعات نیستند.

 

نزدیک به پایین صفحه ، CRF برای هر یک از خریداران خود - شرکت های نوپا ، سرمایه گذاران یا اشخاص ثالث - فراخوانی برای اقدام دارد. این سه دکمه کوچک ، نه تنها به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا خود را شناسایی و یا صلاحیت خود را کسب کنند ، بلکه به شخصی سازی تجربه ای که به ویژه برای نیازهای آنها دنبال می شود کمک می کند.

 

هر بازاریاب ورودی افتخار می کند!

 

11. توییتر

twitter_about_page

 

همانند خود پلت فرم ، صفحه توییتر درباره ما اخیراً تغییرات بزرگی را تجربه کرده است ، اما چند سال پیش رویکردی رنگارنگ اتخاذ کرد که یکی از بهترین ها در شبکه های اجتماعی بود.

 

نقطه قوت این صفحه در سادگی و چگونگی اجازه دادن به پلتفرم برای محتوای خود و دستاوردهای آن بود.

 

🔎 مرتبط: 42 نمونه صفحه برتر برای الهام بخشیدن به شما در سال 2020 (به روز شده)

 

در بالای صفحه ، صفحه تصاویر در حال تغییر از رویدادهای پرطرفدار ماه گذشته و همچنین یک پیشنهاد ارزشمند و دعوت به عمل مانند اکثر وب سایت ها را نشان می دهد.

 

سپس هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، بدنام ترین وقایع مربوط به سال گذشته در توییتر و همچنین توییت هایی از کاربران پررنگ را مشاهده خواهید کرد.

 

وقتی می توانید نمونه های واقعی تأثیر آن بر رسانه ها و زندگی روزمره ما را ببینید ، چه کسی به میدان فروش در توییتر نیاز دارد؟

 

12. مولکوب

Molecube_abus_us

 

بنابراین ، اگر صفحه درباره ما کل وب سایت شما باشد ، چه می کنید؟

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش