بهترین تبلیغات - 2

عناصر سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:31 | بازدید : 58
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

Web Design Nottingham | Affordable Websites - Local Exposure

با استفاده از رنگ پررنگ ، عناصر تعاملی و انیمیشن های ظریف ، این در مورد ما شما را به طور فعال درگیر داستان Ideaware می کند. این نه تنها توجه اولیه شما را به خود جلب می کند ، بلکه شما را متعجب می کند که چه شگفتی های کوچک دیگری در پیش رو دارید.

 

4. 500 پیکسل

500px_about_us_page

 

500px یک شبکه اجتماعی برای عکاسان است ، بنابراین به طور طبیعی ، صفحه مربوط به ما با تصاویر جالب توجهی همراه است که صحبت را برای آن انجام می دهد.

 

پس از معرفی اولیه (به اشتراک گذاری پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود) ، شبکه توضیحات کتبی خود را به حداقل می رساند.

 

در عوض ، 500px دارای یک جدول زمانی بصری است که تحول نام تجاری خود را نشان می دهد و مهمترین به روزرسانی ها و نقاط عطفی را که به نفع کاربرانش است برجسته می کند.

 

این صفحه همچنین با قرار دادن پیوند به آخرین مقالات وبلاگ در پایین ، در ارائه "گام های بعدی" برای کاربران بسیار کارآمد است.

 

5. شرکت Salemtown Board

اکنون ، این احتمالاً بهترین "داستان سرایی" درباره صفحه ما در لیست ما است.

 

 

 

best-about-us-pages-salemtown

Salemtown Board Co. که یک شرکت B2C است ، توسط دو برادر با علاقه به اسکیت بورد دست ساز آغاز به کار کرد. ویدئوی بالای صفحه (نگاه کنید به زیر) دو نفره و دو کارمندشان اسکیت بورد را ساخت و رنگ آمیزی می کنند ، مردم از آنها در جامعه لذت می برند و درباره معنای نام تجاری برای آنها صحبت می کنند.

 

 

 

 

 

 

Salemtown Board Co. از Salemtown Board Co. در Vimeo.

 

در حالی که این ویدئو بدون شک ستاره صفحه است ، اما هنگام حرکت ، برادران علاقه شما را با عکسهای بزرگ و زیبایی حفظ می کنند که توجه به جزئیات و ارزشی را که برندشان ارائه می دهد برجسته می کند.

 

6. گیپی

صفحات Giphy-Best-About-Us

 

Giphy یک وب سایت با یک وب سایت ساده با یک هدف ساده است بنابراین صفحه مربوط به ما بیشتر از همان صفحه است.

 

در بالای صفحه ، تیم Giphy سه ویدیوی کوتاه را به اشتراک می گذارد. یکی که مارک را معرفی می کند و سپس دو برند دیگر که توضیحات خنده دار درباره نحوه ارسال پیام کوتاه یا ساخت GIF دارند.

 

از آنجا ، ماشین الگوی رفتاری برای تلاش برای فروش خود به شما هیچ وقت را از دست نمی دهد. درعوض ، این هشت آیکون روشن را به اشتراک می گذارد که به راهنماهای دقیق نحوه استفاده و استفاده حداکثر از سایت پیوند دارند.

 

7. موتورهای بنتلی

بهترین در مورد ما بنتلی

 

صفحه زیبای بنتلی درباره ما با مارک تجاری مطابقت دارد و از طریق تصاویر شیک نکات مهم فروش آن را برجسته می کند.

 

این شرکت مشهور اتومبیلرانی می داند که خریدار شخص خود به دنبال چیزی بیش از یک اتومبیل است - این یک تجربه لوکس را می خواهد و این نام تجاری مطمئن شده است که حتی وب سایت آن را تحویل می دهد.

 

صفحه بنتلی درباره ما در واقع در چندین صفحه تصویری ارائه شده است ، که هر کدام بر روی قطعات مختلف از کیفیت ساخت ، تاریخ غنی و افتخارات اخیر تمرکز دارند.

 

8. گروه آدیداس

بهترین-درباره-ما-صفحات-آدیداس

 

یک دلیل وجود دارد که شرکتهای سئو چیست  بزرگ و بزرگ در مورد صفحات ما معمولاً لیستهایی از این دست ایجاد نمی کنند - آنها معمولاً مکیده می شوند.

 

بیشتر آنها سهامداران را هدف گرفته اند و برای مشتریانشان جالب نیستند ، اما آدیداس قالب را می شکند.

 

در حالی که بیشتر اطلاعات هنوز به سهامداران اختصاص دارد ، ارائه شرکت ورزشی به راحتی قابل هضم و به خوبی سازمان یافته است.

 

9. Nerdery

nerdery_about_us_page

 

Nerdery یک شرکت تولید کننده nerds است ، توسط nerds و این موضوع در صفحه قدیمی مربوط به ما مشخص شده است ، این موضوع را به روشنی بیان کرد. در این طراحی منحصر به فرد ، Nerdery عکس های تیم خود را تقریباً مانند عناصر موجود در جدول تناوبی نشان داد. هر عضو تیم به رسمیت شناخته شد!

 

سپس هنگام پیمایش می توانستید همه چیز درباره شرکت ، جوایز ، مهارت ها و فرهنگ آن را بخوانید.

 

10. صندوق رنسانس Chattanooga (CRF)

صندوق Chattanooga-Renaissance-About_us_page

 

CRF همه چیز را با صفحه مربوط به ما به درستی انجام می دهد. این برنامه از تصاویر بزرگ استفاده می کند ، تمرکز خود را روی ارزشی که برای مصرف کنندگان فراهم می کند ، فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد تا افراد پشت مارک را بشناسید - اما اینها حتی چشمگیرترین قطعات نیستند.

 

نزدیک به پایین صفحه ، CRF برای هر یک از خریداران خود - شرکت های نوپا ، سرمایه گذاران یا اشخاص ثالث - فراخوانی برای اقدام دارد. این سه دکمه کوچک ، نه تنها به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا خود را شناسایی و یا صلاحیت خود را کسب کنند ، بلکه به شخصی سازی تجربه ای که به ویژه برای نیازهای آنها دنبال می شود کمک می کند.

 

هر بازاریاب ورودی افتخار می کند!

 

11. توییتر

twitter_about_page

 

همانند خود پلت فرم ، صفحه توییتر درباره ما اخیراً تغییرات بزرگی را تجربه کرده است ، اما چند سال پیش رویکردی رنگارنگ اتخاذ کرد که یکی از بهترین ها در شبکه های اجتماعی بود.

 

نقطه قوت این صفحه در سادگی و چگونگی اجازه دادن به پلتفرم برای محتوای خود و دستاوردهای آن بود.

 

🔎 مرتبط: 42 نمونه صفحه برتر برای الهام بخشیدن به شما در سال 2020 (به روز شده)

 

در بالای صفحه ، صفحه تصاویر در حال تغییر از رویدادهای پرطرفدار ماه گذشته و همچنین یک پیشنهاد ارزشمند و دعوت به عمل مانند اکثر وب سایت ها را نشان می دهد.

 

سپس هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، بدنام ترین وقایع مربوط به سال گذشته در توییتر و همچنین توییت هایی از کاربران پررنگ را مشاهده خواهید کرد.

 

وقتی می توانید نمونه های واقعی تأثیر آن بر رسانه ها و زندگی روزمره ما را ببینید ، چه کسی به میدان فروش در توییتر نیاز دارد؟

 

12. مولکوب

Molecube_abus_us

 

بنابراین ، اگر صفحه درباره ما کل وب سایت شما باشد ، چه می کنید؟

استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال

تاریخ : چهارشنبه 02 مهر 1399 زمان : 14:57 | بازدید : 43
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

امروزه، بازاریابی دیجیتال نیازمند مهارت‌های متنوعی است که علاوه بر مهارت‌های ضروری برای هر بازاریابِ کاردان، درک بالا در زمینه‌ی رسانه‌های مختلف و قابلیت شناسایی فرصت‌های در حال ظهور را هم شامل می‌شود. در ضمن بازایابان دیجیتال، باید تعادلی در زمینه‌ی تفکر انتقادی و خلاق ایجاد کنند تا بتوانند برای شرکت‌شان موفقیت به ارمغان بیاورند. در این مقاله شما را با ۱۵ معیاری که برای استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال لازم است بدانید، آشنا می‌کنیم.

 

 

به همین دلیل از ۱۵ نفر از اعضای «انجمن کارآفرینان جوان» سؤال شده است که برای استخدام بازاریاب‌های دیجیتال چه مواردی برای‌شان اهمیت دارد. بهترین پاسخ‌های آنها را در ادامه بخوانید.

 

۱. تخصص در زمینه‌ی تبلیغات پولی در شبکه‌های اجتماعی

فردی که در زمینه‌ی بازاریابی دیجیتال استخدام می‌شود، باید در تبلیغات پولیِ شبکه‌های اجتماعی، خصوصا فیسبوک یا شبکه‌های اجتماعی‌ای که شرکت ما از آنها استفاده می‌کند، خُبره باشد. آنها باید بتوانند در تجزیه‌و‌تحلیل آمار بازدید‌کنندگان پست‌ها و صفحات در فیسبوک مهارت داشته باشند، بتوانند مخاطبان سفارشی و افرادی را که احتمال می‌رود به تجارت ما علاقمند باشند، پیدا کنند، کمپین‌های تبلیغاتی خلاق را آزمایش و تجربه کنند و بر روی حیطه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی تسلط کافی داشته باشند. در فضای تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی، فرصت‌های کم‌هزینه‌ی زیادی وجود دارند و بازاریاب دیجیتال باید زیر و بم این فضاهای رایج را که کاربردشان نیز آسان است، بشناسد.

 

مایلز جنینگز، مدیر recruiter

 

۲. مهارت‌های فروش

در طول این سال‌ها، ما بازاریاب‌های دیجیتال زیادی، هم به صورت بُرون‌سپاری و هم داخلی، استخدام کرده‌ایم و متوجه شدیم، افرادی که فوت‌و‌فن فروش را خوب می‌شناسند، بازاریاب‌های بهتری هستند. آنها می‌دانند چطور با مردم رابطه برقرار کنند و از آنها خریدارانی وفادار بسازند. با اینکه بازاریاب‌های دیجیتال، به طور مستقیم قراردادهای فروش را منعقد نمی‌کنند، باید تکنیک‌های فروش را خوب بشناسند، در غیر این‌ صورت، هزینه‌های بازاریابی سازمان شما را به هدر می‌دهند، بدون اینکه فرصت‌های با‌ارزشی برای تیم فروش‌تان فراهم کنند.

 

مارک سنیکولا، مدیر bannerview

 

۳. تخصص در بازاریابی از طریق چند روش بازاریابی مرسوم

داشتن تخصص در زمینه‌های کانال‌های ارتباطی برای بازاریاب دیجیتال ضروری است

 

من بازاریاب‌های زیادی دیده‌ام که ارزش‌های تمامی کانال‌های بازاریابی، از جمله ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، SEO (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو)، SEM (بازاریابی با موتورهای جستجو) و غیره را می‌‌دانند. ممکن است خیلی از این کانال‌ها برای شما مفید باشند، اما کلید استراتژی موفق بازاریابی، تمرکز بر چند کانالِ محدود و استفاده‌ی بهینه از آنهاست. این یعنی باید آن کانال‌ها و راه‌های استفاده از آنها را به خوبی درک کنیم و از آن راهکارها برای شرکت‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم. مثلا، در کمک‌ به کسب‌و‌کارهای محلی، پینترست (Pinterest) از اهمیت کمتری برخوردار است (با اینکه، یکی از بهترین کانال‌های تجارت الکترونیک محسوب می‌شود). من ترجیح می‌دهم به راهکارهای سئوی محلی تکیه کنم تا اینکه برای مشتریان در گوگل، Maps و Yelp اولین باشم.

 

ترور سامنر، مدیر localvox

 

۴. توانایی تفکر بی‌طرفانه

بازاریاب‌ها معمولا مشتاق‌ترین کارمندان شرکت هستند. با این حال، شور و اشتیاق گاهی می‌تواند بر قضاوت و ارزیابیِ نظریه‌ها و ابتکارات آنها در حیطه‌ی بازاریابی تأثیر بگذارد. بازاریابی موفق خواهد بود که بتواند خودش را از کارش جدا کند و با نگاهی بی‌طرف و عینی که واقعیت‌‌ها را در نظر می‌گیرد، فقط بر چیزی که واقعا مفید است تمرکز کند، نه چیزهایی که امیدوار است مفید باشند.

 

وزلی ماثیو،‌ مدیر highlevelmarketing

 

۵. قابلیت اجرا و تحلیل کمپین‌های بازاریابی قطره‌ای

بازاریابی قطره ای

 

بازاریابی ربایشی یا جاذبه‌ای، مهارتی کلیدی برای ایجاد علاقه در مشتریان است. با اینکه خیلی از بازاریاب‌ها می‌توانند استراتژی‌های مبتکرانه‌ یا کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک (CPC) داشته باشند، چیزی که برای من جالب است این است که چطور داده‌هایی که به دست می‌آید را بررسی کرده و کمپین مطمئنی برای بازاریابی قطره‌ای ایجاد می‌کنند. خودکار‌سازی از طریق این نوع کمپین‌ها بدین معنی نیست که یک ایمیل را به تمامی افرادی که کمپین جمع‌آوری کرده است، بفرستیم. بلکه به ارتباطات شخصی و هدفمند بودن ارتباط دارد که این ارتباطات و هدفمندی متناسب با اقدامات متفاوتی که در کمپین انجام می‌شوند، فرق می‌کنند. به همین دلیل تفکر تحلیلی و استراتژیک در اینجا خیلی مهم است. بازاریابی مؤثر، زمانی رخ می‌دهد که هنر ارتباطات انسانی بر روش‌های خشک آماری چیره شود.

منبع:

https://www.chetor.com/11379-%db%b1%db%b5-%d9%85%d8%b9%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/

بازاریابی

تاریخ : چهارشنبه 02 مهر 1399 زمان : 14:56 | بازدید : 54
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

نظریه‌های بازاریابی تقریبا هر ۱۰ سال تغییر می‌کنند، مگر اینکه شما «دیوید آگیلوی» باشید و نظرات شما برای مدتی طولانی نزدیک به یک‌ قرن، قابل اتکا باشند.

با اینکه بیش از ۱۵ سال از مرگ او می‌گذرد، ایده‌های دیوید آگیلوی درباره‌ی تبلیغات و بازاریابی، امروز به همان اندازه کاربرد دارند که در زمان تأسیس «آگیلوی و مادر» در ۱۹۴۸ سودمند بودند. او با سبک و سیاق «مَد مِن»گونه‌اش، زمانی «پرطرفدارترین مرد دنیای تبلیغات» بود. اما امروزه، شرکت‌ها، توصیه‌های او را چندان جدی نمی‌گیرند (اغلب به دلیل مسائل مالی).

در ادامه ۱۰ نکته‌ درمورد تبلیغات، توصیه‌های یکی از بزرگ‌ترین مردان دنیای کسب‌وکار، همراه با مثال‌هایی به‌روز، به شما ارائه می‌شود. این نکات از کتاب آگیلوی، «اعترافات یک بازاریاب» استخراج شده است.

 

۱. مشتری کودن نیست، با او همان‌طور رفتار کنید که با همسرتان رفتار می‌کنید

 

آگیلوی در ۱۹۶۳ به این نکته‌ی اغلب مغفول مانده، اشاره کرد: «مشتری از آنچه فکر می‌کنید باهوش‌تر است و روز‌به‌‌روز باهوش‌تر می‌شود.»

امروزه ۷۳ درصد مشتریان پیش از خرید، درباره‌ی محصول در اینترنت تحقیق می‌کنند. محصولات نامرغوب با وجود مشتریان زرنگ، دوام نمی‌آورند. شما نمی‌توانید با فریب آنها به سود برسید‌ (اگر هم توانستید، مدت زیادی طول نمی‌کشد).

 

۲. هر چه تبلیغات حاوی اطلاعات مفیدتر، قانع‌کننده‌تر

بلاگ‌ها و کتاب‌های الکترونیکی مملو از اطلاعات مجانی هستند. به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. اگر اطلاعات مفید، کاربردی و قابل اعتماد را مجانی در اختیار مشتری بگذارید، اعتماد او جلب شده و خواهان همکاری با شما خواهد شد. آمار دروغ نمی‌گوید، بازدهی کسب‌وکارهایی که وبلاگ دارند و پیوسته محتوای سودمند و به‌روز ارائه می‌کنند، ۱۳ برابر کسب‌وکارهایی است که این کار را نمی‌کنند.

 

۳. عنوان، برگ برنده است. از عنوانی استفاده کنید که توجه مشتریانی را که به دنبال محصول شما هستند، جلب کند

جذب افراد توسط عنوان 

 

عنوان‌ها به‌ویژه، عنوان‌های ساده و سَرراست، فروش را تقویت می‌کنند. درحالی که اهمیت این مورد در روزنامه‌ها و وبلاگ‌ها روشن است، اغلب افراد فراموش می‌کنند که در بازاریابی با ایمیل، عناوین بسیار تأثیرگذارند. در راهبردهای بازاریابی با ایمیل، عنوان ایمیل، مهم‌ترین عنصر است. حرفه‌ای‌ها نیمی از زمان خود را صرف یافتن عنوان مناسب برای نامه می‌کنند.

 

۴. بازاریابی نه ابزار سرگرمی، نه یک ارائه‌ی هنری، بلکه رسانه‌ی انتقال اطلاعات است

با وجود نظرات مخالف متعدد، پژوهش‌های بی‌شماری این عقیده‌ی آگیلوی را تأیید کرده‌اند. «کلوپ اصلاح یک‌دلاری» (Dollar Shave Club) یک مثال موفق است. تمامی مدل کسب‌وکار آنها بر این ایده استوار بود که شما می‌توانید با صرف چند دلار در ماه، یک اصلاحِ صورت عالی داشته باشید. تبلیغات بازرگانی آنها فوق‌العاده بود، اما آنها کار مهم‌تری کردند. آنها برندهای بیهوده گران‌قیمت تیغ اصلاح را که بازار را قبضه کرده بودند، به چالش کشیدند. طی چند سال، «کلوپ اصلاح یک‌دلاری» ارزشی معادل ۱۲۰ میلیون دلار پیدا کرد. به قول آگیلوی:

 

آنچه می‌گویید از اینکه چگونه می‌گویید، مهم‌تر است.

 

۵. اگر می‌خواهید کسی را وادار به انجام کاری یا خریدن محصولی کنید، باید به زبان خودش با او حرف بزنید؛ به زبان روزمره‌ی او، زبانی که با آن فکر می‌کند

منبع:
https://www.chetor.com/12219-%db%b1%db%b0-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87%e2%80%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a2%da%af%db%8c%d9%84%d9%88%db%8c/

تبلیغات بدون تحقیق

تاریخ : چهارشنبه 02 مهر 1399 زمان : 14:56 | بازدید : 66
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

زبان پُرطَمطراق، اصطلاحات تخصصی و لحن تشریفاتی دیگر طرفدار ندارد. در مقابل، زبان محاوره‌، دنیای بازاریابی را تسخیر کرده است. کارزار تبلیغاتی «فرآورده‌های لبنی کالیفرنیا» با شعار «شیر داری؟» یا «انجامش بده!» شعار تبلیغاتی «نایکی» و این آخرها موفقیت خیره‌کننده‌ی «تاکو بل» با شعار «وعده‌ی غذای چهارم»، نمونه‌هایی از این دست هستند.

با مردم متناسب با دانسته‌های‌شان سخن بگویید. با نگاه از بالا یا پایین با آنها صحبت نکنید؛ خیلی ساده، فقط با آنها حرف بزنید.

 

۶. افرادی را استخدام کنید که از شما بهتر هستند، آنها را به حال خود بگذارید تا راهشان را پیدا کنند. به دنبال کسانی باشید که بهترین‌ها را می‌خواهند و نه کسانی که با جریان رایج کنار می‌آیند.

تنها بهترین‌ها را به کار بگیرید. یک استعداد تازه را به چشم تهدید دیدن، بزرگ‌ترین اشتباه شما است. آنها همراهان شما در یک ماجراجویی بزرگ خواهند بود. بازاریابی یک کارِ گروهی است. مهم نیست اگر شما همیشه باهوش‌ترین فرد گروه نیستید.

 

۷. تصویر، شخصیت را می‌سازد. محصولات و کالاها هم مانند انسان‌ها شخصیت دارند و می‌توانند در بازار اعتبار کسب کرده یا آن را از دست بدهند.

حرفه‌ای‌ها درستی این نکته را تأیید می‌کنند. «کوکاکولا» می‌توانست یک نوشیدنی سودای ساده باقی بماند. اما به‌لُطف راهبردهای تبلیغاتی و برندسازی‌اش، تبدیل به یکی از قدرتمندترین نام‌های دنیای کسب‌وکار شد. آنها هر سال ۹/۲ میلیارد دلار صرف برندسازی می‌کنند، مبلغی که از مجموع هزینه‌های بازاریابی دو شرکت اپل و مایکروسافت بیشتر است. برندسازیِ هوشمندانه موجب شده است یک تولیدکننده‌ی نوشابه‌های گازدار، ارزشی بیشتر از تولید ناخالص ملی خیلی از کشورهای کوچک داشته باشد.

 

۸. تبلیغات بدون تحقیق، همان‌قدر خطرناک است که رمزگشایی نکردن از تحرکات دشمن در میدان جنگ

تحقیق و پژوهش برای آگاهی از خواستِ مشتریان از شما و نیز آگاهی از تصور آنها از برند شما ضروری است. اگر زمان کافی برای تحلیل کسب‌وکارتان صرف نکنید، از مسیر موفقیت خارج خواهید شد. به قول آگیلوی:

 

اگر می‌خواهید تبلیغات شما همیشه در حال پیشرفت باشد، هرگز آزمودن را متوقف نکنید.

 

۹. مدیران بازاریابی با تکیه‌ی بیش از حد به تحقیق و پژوهش، خلاقیت و پیش‌بینی را فراموش کرده‌اند، مانند میخواره‌ی مستی که از تیر چراغ برق به‌جای منبع روشنایی، به‌عنوان تکیه‌گاه استفاده می‌کند

تحقیق و پژوهش کمک بزرگی است اما شما برای اینکه سرنوشت کسب‌وکارتان در دستان خودتان باشد، باید بتوانید تصمیمات اساسی بگیرید، قاطعانه اقدام کنید و نوآور باشید. عدم بررسی و قضاوت درست در هنگام بازاریابی محصول، می‌تواند منجر به از دست دادنِ چندباره‌ی پول‌تان شود. «گپ» نمونه‌ای از این دست است. این شرکت به طور مکرر در ارتقای برندش و همگام کردن آن با نیازها و سبک زندگی خریداران مدرن شکست خورد زیرا پیوسته بر روشی اتکا داشت که «در گذشته خوب جواب می‌داد».

 

۱۰. یک ایده‌ی بزرگ و جذاب می‌تواند توجهات را جلب و خریداران را به خرید محصول شما ترغیب کند. بدون یک ایده‌ی بزرگ، تبلیغات شما مانند یک کشتی در سیاهی شب خواهد بود، گم و ناپیدا.

این نکته به‌ویژه در مورد جوان‌ترها صادق است. آنها آنقدر در معرض تبلیغات هستند که دیگر به آنها واکنش نشان نمی‌دهند. آگیلوی این نکته را از مدت‌ها پیش می‌دانست: «۹۹ درصد آگهی‌هایی تبلیغاتی نمی‌توانند چیزی بفروشند.»

 

بازاریابی مؤثر، کار دشواری است. اما با استفاده از این توصیه‌ها، شما می‌توانید قدم در راه درست بگذارید.

منبع:

https://www.chetor.com/12219-%db%b1%db%b0-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87%e2%80%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a2%da%af%db%8c%d9%84%d9%88%db%8c/